Tää on jotain järkyttävää :( Okei, mä annan mitävaan ja autan suo missä vaan juuria myöten jos joku osais auttaa muo tän ongelman kanssa. Jos joku oiski niin sims friikki ja tietäis ? :> LIITTYEN SIMS 2 LATAUKSIIN ;(

Eli propleeeeeemo on se että: Joskus kun mulla oli lisäosana vain lemmikit ja kauppa-auki. Mun frendi sai vuodenajat (oookei täst on aikaa vajaat puolvuotta?) sit tallensin sen mun koneeseen ja pelailin sillä koska mun frendi ei pystyny pelata yhen homman takia.

Sitten vasta sain tietää et kaikki muiden hienot hiukset,vaatteet, silmät ja tämmöset on netistä ladattuja. Rupesin ottaa selvää ja latasin jonkun purkuohjelma joku ihan windowsin perus zip- hommeli :> Osasin tehä kaikki oikein latailin ja purkailin.. Mut latasin vaan vaatteita,koruja,meikkejä,huulipunia ja hiuksia (hiuksii kyl aika vähä)

Eli en ladannu yhtäkään tavaraa. Sit jonkun ajan päästä mun kaveri halus takas sen vuodenajat jutun ja poistin sen mun koneesta. Silloin hävis kaikki ladatut :< (on ilmiselvää vai?) sit olin ihan surkeena koska ne oli ilmeisesti ladattu sen vuodenaikojen dowload kansioo. Joo ja vittu arvatkaa mitä ?! Mulla ei ollu missöön enää minkään näköst dowload kansiota! Joten tein ite uuden (jossian neuvottii nii). Hiukset ja semmoset ei vaan tule. Sen jälkään oon lataillu yöelämän ja yliopiston. Ja joka kerta koittana ladata kamaa mut ei ei ei ei, mutta arvatkaas mitä ? Latasin hirveen määrän HUONEKALUJA ja ne kaikki tuli! :D ..JA EILEN ! (6.8.09) Mun kaveri anto takas sen vuodenaika jutun koska lopetti simsin pelaamisen:( Olin innnoissani et jeejee nyt saan ladattuu ! Latasin winrarin :) .. Huomasin että vuodenajoissa siin samas levyss ei ollu sitä dowload kansioo. okeestaa en oo löytäny ees vuodenaika kansiota ! :oo No koitin ladata kaikki, latasin CEP:inki koska jossain neuvottiin (find your chic) sivulla :) MUTTA EI ! ei auta. Kuitenkin sain ladattua eilen korvaavat ihot ja silmät :oo

Joten mä sain tämmösen käsityksen: Ennen latailin hiuksia meikkejä ja asuja. mut en yhtäökään tavaraa (ei innostanu) Ja ku  poistin vuodenajat siin meni joku homma joten nyt en voi enöö ladata hiuksia meikkejä tai vaatteita. sen sijaan voin ladata vain kamaa (joitakin vaan) Koska en sillon ladannu kamoja. Mikä vois auttaa ? en kestä noit rumia simejä! Onks ainoo vaihtoehto (jos sekään) poistaa sims ja tehä KAIKKI JOPA TALLENNUS UUDELLEEN ! (onks se ees mahollist poistaa ja laittaa takasin?)

- sonssu. anteeks jos vaivasin.. :s